En compliment de la resolució publicada per la Generalitat de Catalunya i per tal de contribuir en la contenció del brot epidèmic, els Centres Cívics de Barcelona començaran els tallers d’aquest trimestre en format online.
La cultura no té límits i per això mateix hem adaptat tots els cursos de La Casa Elizalde a format virtual perquè puguis gaudir de tots ells des de casa.
Els cursos comencen la setmana del 25 de gener i es realitzaran a través de la plataforma Zoom, com ja es va fer el trimestre passat.
Uns dies abans de l’inici del taller rebràs per correu electrònic l’enllaç per accedir al curs al que t’has inscrit.
Per la teva tranquil·litat i assegurar-te que puguis gaudir de totes les sessions i seguir-les adequadament, t’oferim la possibilitat d’assistir a una classe virtual que hem preparat on explicarem com funciona Zoom i on podràs resoldre tots els teus dubtes.
_____
Curs de suport: ‘Tot el que volies saber sobre Zoom i no t’han explicat mai’
Quan?
> Dimecres, 20 de gener a les 18 h
https://zoom.us/j/93210915794?pwd=TEVaYTB4djBzUnV1ZHBBOUNCZ08xZz09
ID de la reunió: 932 1091 5794
Codi d’accés: 601282
> Dijous, 21 de gener a les 11 h
https://zoom.us/j/94261872520?pwd=c0pBTDNvR2Zac3FONnkyb2hNVlpXUT09
ID de la reunió: 942 6187 2520
Codi d’accés: 244229
_____
Esperem que puguis realitzar el curs de suport i resolguis tots aquells dubtes que tens sobre el programa.
> Infografia amb els passos a seguir per accedir a les sessions de suport.
En cas que no puguis assistir, hem posat a la teva disposició un punt d’assessorament zoom a l’espai d’informació del centre on podràs venir a resoldre aquelles dificultats que et sorgeixin en relació a la plataforma.
L’horari és el següent:
· Dimarts i dijous: de 10 a 13 h
· Dilluns i dimecres: de 16 a 18.30 h
Moltes gràcies per la teva col·laboració.