15/05/2020

“Pantalles obertes” per al Dia Internacional dels Museus

“Pantalles obertes” per al Dia Internacional dels Museus

#Fembarri #Museus #DiaInternacionaldelsMuseus

Com cada any, el 18 de maig es celebra el Dia Internacional dels Museus. Per a aquesta edició en confinament els museus han decidit substituir les “portes obertes” per les “pantalles obertes” i entre demà dissabte 16 i el dilluns 18 de maig oferiran diferents activitats a les seves webs i xarxes socials.

Entre totes les propostes que trobaràs et volem destacar aquelles que oferiran els nostres veïns de la Fundació Antoni Tàpies, dins la seva programació #JoEmQuedoaCasa.

La Fundació Antoni Tàpies va obrir les seves portes el juny del 1990 a la seu de l’antiga Editorial Montaner y Simón, al carrer Aragó, obra de l’arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner. Té un enfocament plural i interdisciplinari, centrat en l’art i la cultura contemporanis, amb una de les col·leccions més completes d’obres d’aquest artista. Disposa d’una biblioteca que acull l’arxiu més extens de l’obra de Tàpies i també col·leccions sobre les arts i la cultura asiàtiques i precolombines, així com les arts africanes i oceàniques que tanta importància han tingut en l’evolució de l’art del segle XX.

Aquí trobaràs un ampli ventall d’activitats, des d’exposicions temporals, simposis, conferències, cicles de cinema i també l’edició de publicacions diverses que acompanyen les activitats i mostres periòdiques dedicades a Antoni Tàpies.

Consulta les  propostes que et deixem més avall per aquest cap de setmana i gaudeix de la visita amb la pantalla oberta!

Descarrega’t textos d’Antoni Tàpies per llegir.

Audioguia de les exposicions en curs en obert.

Fitxes “Sobre Tàpies” per als més petits.

Una fàbrica de llibres.

Vídeos: Antoni Llena i Xavier.

 

Més informació

 

 

Pujar