La Sarah és una jove periodista que escriu per a la secció de moda, cuina i llar d’un dels diaris més importants de Nova York. Un dia el director del diari li demana que segueixi un grup de dones ben estranyes: van disfressades de bruixes, criden, riuen i fan rituals i maleficis. Són la Judy, la Morgan i l’Anita, totes elles són membres del grup feminista WITCH. Malgrat tenir idees contraposades, les activistes confien a poc a poc amb la jove periodista, al mateix temps que aquesta cada cop se sent més captivada pel seu afany de llibertat.
Amb aquesta obra Les Fugitives no només volen donar a conèixer aquest grup feminista creat enmig de la contracultura de Nova York, sinó que també honoren la seva força, la seva valentia i la seva originalitat.
Intèrprets Judith Corona, Laia Pujol, Martina Vilarasau i Gisela Guitart direcció i dramatúrgia Maria Ten disseny de llums Ivet Garriga disseny de vestuari i caracterització Laia Pujol producció executiva Judith Corona producció Cia. Les Fugitives
En el marc del Dia internacional de les Dones
- Dia
- Dijous 12/03/2020 20:00
Compartir
Espectacle gratuït. Reserva a través de casaelizalde.com, des d’una setmana abans de l’espectacle
També pots reservar per telèfon, trucant al 934 880 590 o presencialment, des d’una setmana abans de l’espectacle
Consulta les condicions de reserva d’entrades