La música per a dos violins sense acompanyament de la segona meitat del segle XVIII és un gènere invisible avui en dia, tot i que en el seu moment va ser cultivat amb intensitat.
Com a resultat del treball de recuperació del patrimoni històric i cultural peninsular, el Duo Herrando presenta un programa que conté algunes de les obres més destacades per a dos violins de dos dels compositors més rellevants a l’Espanya del segle XVIII: José Herrando i Gaetano Brunetti.
Els duos, d’una tècnica compositiva ambiciosa comparable a la d’altres gèneres de cambra, combinen una sorprenent varietat d’estils combinant de forma elegant l’humor i el dramatisme.
- Dia
- Divendres 27/10/2023 19:30
- Espai
- Sala d'Actes
- A càrrec de
-
Duo Herrando: Alba Encinas · violí, Isabel Soteras · violí
Compartir
Concert gratuït. Reserva a través de casaelizalde.com o trucant al 934 88 05 90 des del divendres de la setmana anterior a la data del concert a les 9 h.
Consulta les condicions de reserva d’entrades.