Adeu Peter Pan

A la Maria, una nena amb molta imaginació, li encanten els contes i aventures que li explica l’avi, amb qui passa totes les tardes jugant a ser Peter Pan. Però de sobte, una nit, els nens perduts s’enduran la Maria de la seva habitació cap al País de Mai Més. Aleshores, les aventures les viurà en primera persona. Una història molt tendra en la qual es plasma una realitat actual: el vincle entre els infants i els seus avis i, a més, la manera com els pares gestionen aquestes noves relacions familiars.

Actors i titellaires Íngrid Teixidó, Pere Pàmpols llum i sò Pere Torras titelles i escenografia Plancton, Joan Pena i Elisabet Pané vestuari titellaires Olga Cuito composició musical Franki Moreno col·laboació especial Orquestra Fireluche il·luminació Jordi Torras muntatge audiovisual Global Production fotografia Xavi Rué disseny gràfic Marrameus disseny, Jordi Huete distribució Festuc teatre s.l., Elisabet Satorra adaptació al text Íngrid Teixidó direcció Pere Pàmpols

Premi Fetén 2019 al millor espai escènic. Premi al millor espectacle infantil de la Feria de teatro Ciudad Rodrigo. Candidat als XXII Premis Max.

Recomanat per a infants a partir de 4 anys

Dia
Diumenge 09/05/2021 12:00

Compra les teves entrades a través de casaelizalde.com des del divendres de la setmana anterior a la data de l’espectacle.

MESURES COVID-19: a l’entrada del centre es prendrà la temperatura corporal i es dispensarà gel hidroalcohòlic. Ús obligatori de mascareta dins del centre i durant la representació de l’espectacle. Les localitats estaran separades amb distància de seguretat. La circulació d’entrada i sortida del públic es realitzarà seguint les indicacions del personal del centre.

Consulta les condicions de reserva d’entrades

Pujar